باز هم زائرت نیستم از دور سلام

باز هم زائرت نیستم از دور سلام

 

ydf2_22f3e8348b82d27a54bff0a6bcd6fb81fd752e71989801d4a8a23969bd140d6e.jpg

 زیباترین عکس دنیا...بارانی ترین عکس


اللهّمَ صَلِّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی، الامامِ التّقیِّ النّقیِّ و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضِ و مَن تَحتَ الثَّری، الصّدّیقِ الشَّهیدِ صَلَوةً کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

باز هم زائرت نیستم از دور سلام

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ،السلام علیک یا ضامن آهو.

باعرض سلام و تسلیت شهادت امام مهربانیها حضرت علی بن موسی الرضا ع به پیشگاه امام زمان عج . و همچنین شما بزرگواران و اعضای گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس که ان شا... در اینروزها مارو از دعای خیرشون بی نصیب نزارن.

امروز شهادت امام مهربونیهاست خوشا بحال کسایی که امروز رو تو مشهد کنار مرقد مطهر امام رضا ع هستند خوشبحال دلاشون.امروز میدونم دلای همه عاشقان امام مهربونیها بارونیه و حال دل اونایی هم که نتونستن خودشونو بحرم امام رضا ع برسونن مثل منه نالایق بارونی تر هست... اونایی که الان مشهد هستن و زیارت میکنن و نشستن با امام مهربونیها حرف میزنن یا حرم هم نباشن تا گنبد رو میبینن یه سلامی میدن بماها که اونجا نیستیم میگن بابا ناراحت نباش از دور سلام بدی و حرف بزنی قبوله و اینارو برای دلخوشی ما میگن ولی نمیدونن که دل این حرفها حالیش نیست و دل که رفت یبار معشوق رو دید دیگه عاشقتر میشه و موندنش سختتر و بیقراری و دلتنگیش بیشتر و بیشتر میشه...

 

نتیجه تصویری برای زلزله نیست نترسید دلم میلرزد

 

کاش الان حرم بودیم و کنار درب صحن انقلاب (همه این صحن رو دوس دارن ولی من برعکس همیشه عاشق صحن جمهوری هستم و اونجا عشق میکنم و حال دلم بارونی میشه ) وایمیسادیم  و میزاشتیم دلمون با اقا حرف بزنه و دلمون میگفت : منو یک دل هوایی بعد عمری اشنایی ممنونم ازت خدایا که شدم امام رضایی ...من غبار خاک طوسم بنده ی شمس الشموسم تا میشم دلتنگ جنت کفشداریهاشو میبوسم...همه ی ارزوهامو بوسیدم کنار گذاشتم ..تو ببخش خالی دستام..هدیه قید جون نداشتم زده ام قید خودم رو من که سر تا پا حجابم چشامو بستم دوباره توی صحن انقلابم... اقا گداتو پس نزن اونکه فقط میخاد یه چیز عمری کبوترت میشم برای من دونه بریز...من یه عمره  که میسوزم با غمت مثل دیوونه این دل منو خنک کن با یه قطره سقاخونه...

 

یا امام رضا(ع) جدیدا دلم خیلی زود زود تنگ میشه برات ینی من روسیاهم جلد حرمت شدم آقا؟؟؟؟

 

و بعد دلمون بگه : قد هزار تا اسمون کبوتراتو دوست دارم وقتی میام امام رضا سوغاتی گندم میارم  وقتی میام بمشهدت داغ دلم تازه میشه دلم میره کرببلا غصه بی اندازه میشه تنگ میشه تا دلم برات عکس حرم رو میبینم تو خیالم میام پیشت کنار گنبد میشینم دنیا بدون مشهدت از خونمون کوچیکتره وا نمیشه دلم اقا با صد هزار تا پنجره.. اینقده مشهد اومدم جادهها باهام رفیق شدن چرا نمیرسم بتو ثانیه ها دقیق شدن دلم برای صحن تو نگاه بکن پر میزنه ایندفعه که من اومدم نگو که وقت رفتنه امید دارم که من بیام دوباره پاکم بکنی تو صحن اسماعیل طلا یه گوشه خاکم بکنی با خاک کفشداری تو  اقا چشامو سو میدم با گفتن رضا رضا بخودم ابرو میدم...اخ که چه میشه که تا بگی خونتو جم کنو بیا ...رها بکن زندگی رو بیا به مشهدالرضا...کاش که میگفتی خونه ات یه حجره تو صحن طلاست.. داد میزدم ای ادما صاحب خونم امام رضاست.. غریبمو منتظرم چشم توام یاری کنه غریبمو دردبه درم کرببلات کاری کنه....بری و بشینی و فقط زل بزنی به ضریحش و فقط نیگاش کنی همینطور ساعتها و بزاری دلت حرف بزنه... میدونم دلاتون الان هوایی شد و امروزم با یه چیزی دلاتونو امام رضایی کردید

ce2x_untitled.png

مداحی حاج فیروز زیرک کار پیرغلام تبریزی در حرم رضوی با کلیک روی تصویر دانلود کنید.

در این قسمت میخام براتون کاری از حاج فیروز زیرک کار پیرغلام تبریزی بزارم که نمیخام درباره اش توضیح بدم چون واژه تو وصفش کم میاد خودتون ببینید دلاتون که بارونی و امام رضایی شد برای منم دعا کنید که اینروزها خیلی محتاجم برای دلم خیلی دعا کنید.یا امام رضا خودت هوای دلامونو داشته باش یا امام رضا مهربونی رو به دلهای ما برگردون، خوب بودن رو به دلهای ما یاد بده خوب بودن بدون منت و سود و منفعت، یاد بده به دلهامون که فقط خوب بودن رو برای رضای خدا باشیم، یا امام رضا حال دلامونو خوب کن ،یاد بده بدلامون که اگه از کسی رنجیدیم زود گذشت کنیم و اینو هم برای دلامون کنیم چون اگه از کسی ناراضی میشیم و کینه تو دلامون میاد بیشتر از همه دلامونه که ناراحت میشه و ارامش نداره و با کینه حال دلمون بد میشه هوای دلامونو داشته باش خیلی.

 

 

3p2q_رضا1.png


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 21 آذر 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 13:23 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس